hey stud

Just det, ska tipsa om en grej. Är man som jag student utan pengar så kan man ju inte köpa så jävla mycket kläder. Det gäller att hitta accessoarer eller små grejer som förändrar vad du redan har. Jag råkade snubbla över en sida som jag tror heter studsandspikes.com. De säljer ett brett urval av studs, det vill säga nitar, som du kan fästa på tröjor, jackor, armband, vad fan som helst.

 

Jag beställde Pyramid Medium bag of 50. Tog även priority shipping, så förhoppningsvis kommer skiten innan New York. Priset? 3 dollar. Nu hoppas jag bara att dom är lätta att fästa.

Puss.


Feedback
Postat av: Anonym

Åh,bra blogg hörru:D underbar!

Jag själv har precis börjat blogga.Om du gillar en blogg en snygg design och en bloggare med egen klädstil så bord du verkligen kolla in min blogg:)

kram på dig!



http://housebunny.blogg.se

2009-12-23 @ 17:58:28

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0