heaven can't wait

Hej gänget.

Vi ligger och lyssnar på soft hiphop, jag ska precis börja med min sista final. Eller vadå precis, har tagit hundra kort till den redan, men nu måste jag kirra i Photoshop och Illustrator. Kan bli riktigt jävla coolt om jag pallar göra det bra.

Annars går tiden för fort, som vanligt. Alldeles snart åker vi till New York, firar vad som förmodligen kommer bli historiens bästa nyår, sen hem till Sverige för familj och Stockholm och Linköping, sen ner till Lund för Elin & Jonna (saaaaaknat) och sen tillbaks igen. Jag försöker vårda varje sekund av livet, men det är en utmaning. Det är verkligen det. När det går såhär fort får man vara smart för att hinna njuta.

Vi försöker i alla fall på fredag, då jag har en liten överraskning till Farid på morgonen. På kvällen kommer femton pers hem till vår lilla lägenhet för avskedsfest, det blir typ en kvadratmeter var haha. Nu är det nerförsbacke på riktigt, kompis.

Puss.

Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0