good girl

Hej tjejer (och eventuella pojkar).

Har precis räknat ihop vad allt jag köpt i klädväg kostat mig under den här terminen.

Totalt kom jag fram till ungefär 500 dollar, vilket är cirka 3500 svenska kronor. Då räknar jag med en kurs på 7 dollar, större delen av vår vistelse här har den faktiskt legat lägre än så, men vi rundar av uppåt för säkerhets skull.

3500:-. Är inte det ganska jävla bra ändå? Tycker jag varit jätteduktig. Och om det inte hade varit för Nine West-stövlarna som kostade 200 dollar (1400:-) hade jag liksom legat på 2100:-. Jag är glatt förvånad.

Två dyra grejer fick jag av Farid som ettårspresent, så dom räknade jag bort också. FAN-tastiskt.

3500:-. Och jag tjänade drygt 30 000:- netto i sommar. 90 % av dom har gått till skolrelaterade saker.

DUKTIG FLICKA, som Farid skulle sagt.

Sen ska jag visa allt jag köpt i en bunt bilder, så får ni se vad man kan få för 3500:-. Det är inte en ny garderob, men det känns fan nästan så.

Puss.

P.S. Haha, nu började jag skratta för mig själv. Jonna, vad var det där du skrev om att intala sig själv saker? Haha. Fan om det är det jag gör.

Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0