finals

Finals har börjat. Vi äter en halv toast till frukost, lunch för sent och chips till middag. Allt är som det ska vara, med andra ord. Veckan som kommer är egentligen vår näst sista vecka. Problemet är att den här terminen har genierna på skolan kommit på att dom vill ha alla våra arbeten i en pdf veckan innan den sista. Vilket betyder att vi istället för en hel veckas extra tid nu inte har en sekund mer än den här helgen på oss.

Kul.

Jag gnäller inte, för crunch time har sin charm. Inget sex, ingen mat, inget liv.

Men gud. Sorry. Kan inte vara positiv nu. Till och med hunden irriterar mig. Så alla som är mindre söta än Lucas kommer få ett helvete de här veckorna. Ja, ni kan ju tänka er katastrofen.

Två sekunder om Winter Show: Mina grejer hängde först av allas. Det var ballongkampanjen, alltså inte den för Trojan Condoms. Jag var stolt. Fick klapp på axeln av kompisar och lärare. Drack fem glas vin. Snorhäftig lokal, fyra meter i tak, tegelväggar och skön (?) elektro. Tydligen en klubb i vanliga fall, det måste vi testa nån gång. Såna här events som skolan anordnar är oftast ganska snofsiga, så även den här gången. Det sprang omkring kostymklädda herrar med silverbrickor, serverade minihamburgare, färskpotatis och grillad gouda. Alkoholen var gratis. Ja.. Ni hajar.

Det var kul. Nu ska jag in i Spring Show också. Men det tar vi om två veckor. Finals, kompis.

Puss.

Feedback
Postat av: pojken

inget sex? uhmm ... ok, du kanske kan prata med mig om sådant innan du bestämmer dig?



puss

2009-12-05 @ 09:08:38
URL: http://littlebeard.tumblr.com

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0