empire state of mind

Hej kompis.

Börjar närma sig midnatt. Idag har det regnat. Hela dan. Kalifornien my ass. Varmare i alla fall, konstigt nog, slapp jackan. Var nere en sväng på Forever 21, men fan, för mycket folk och orkade inte riktigt köpa det jag hittade. Haha. Testade ett par grymma silkesbyxor, men lite för svårmatchade för min ekonomi just nu (skulle behöva köpa de perfekta skorna till). Annars längtar jag till fredag om exakt en vecka, då jag och Farid har bjudit in till fest här på Jones Street.

Ett gäng av våra gemensamma kompisar kommer för att fira av oss, sticker ju till New York den 26:e; vi ska köra beer pong, spela spel och sen gå ut. Ser verkligen fram emot det.

Ska tala om vad mer jag ser fram emot. Det slog mig typ idag att jag faktiskt ska till New York. Det slog mig också att jag är dum i huvudet, det är inte alls två veckor jag ska vara där, det är typ nio dagar. Mycket bättre för min hemlängtan. Men nu börjar jag faktiskt bli taggad på New York, när hunden ska stanna här i SF och allt. Farid och jag kan hitta på vad som helst. Så:



New York-tips? Någon som varit där som kan tipsa om billig, grym vintage/second hand, schyssta restauranger i mellanbudget och andra häftiga grejer? Skulle verkligen uppskatta all hjälp jag kan få, är helt lost när det kommer till the Big A.

Förresten, en till grej. Farid har tjatat på mig ett tag (eller alltid) om att jag ska sjunga, sjunga för honom, spela in, whatever. Och det var ett tag sen jag sjöng, förmodligen i somras med Faraz och ett piano. Jag älskar att sjunga, men det är ändå läbbigt att lämna ut sig på det sättet. Men vad tycker ni, är det nåt ni skulle vara intresserade av? Om jag lägger upp ett klipp här på bloggen när jag sjunger en sväng? Det är nog det mest personliga jag kan ge er.

Puss.

Feedback
Postat av: Jenna

Va är det för dum fråga? Självklart vill vi höra :D

2009-12-12 @ 09:38:12
Postat av: din bästa vän viktor

Ja! Sjung!

2009-12-12 @ 22:25:55
Postat av: A

Ja, sjung, hörde dig på Ösby en gång för länge sedan när jag var ett barn :P

2009-12-13 @ 21:08:05

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0