aldo

Okej tjejer. Allvarligt talat. Jag faller nog inte under kategorin modebloggerska, men om jag inte skulle tipsa om det här skulle jag vara en dålig tjej punkt. Jag skulle aldrig komma till himlen.

Aldo är en hyfsat high-end skobutik som kör mycket med äkta läder, mocka och bra kvalitet. Jag fullkomligt avskyr butikerna i San Francisco, eftersom de anställda alltid försöker sälja mig grejer när jag går in. Så fort jag känner av det där säljet så tappar jag sugen helt, vilket är synd, för Aldo har verkligen några av de vackraste skorna jag någonsin sett. Till rimliga priser, dessutom. Och FRAMFÖRALLT nu när dom plötsligt satt igång någon absurd rea online.

Gick in av en slump och upptäckte att inte bara har dom satt ner i princip alla skor till en fjärdedel av priset - alla storlekar finns kvar. Nu hoppas jag att dom skeppar till Sverige, annars får ni kommentera här och be mig ta hem åt er ;) Men ärligt, titta här (jag vill ha allt):

 

 

 

 

 

 

 

Det här är bara ett litet urval av vad som finns på hemsidan. Jag är kär. De här sista cognac-färgade är väldigt lika ett par Topshop körde, fast för dubbelt så mycket pengar.

Det finns en catch med allt, och här är den: jag skulle undvika att beställa om ni, som jag, har breda fötter. Aldo gör skor för små isprinsessor, typ. När jag provat 36 där, som är min vanliga storlek, får jag knappt plats. Men har du smala fötter kan du nog beställa din vanliga storlek. Jag dör i alla fall. Funderar lite på de där ljuvliga sandalerna.. Helvete.

Puss.


Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0