first pic barcelona

Hej gänget.

Här kommer en bild från sista kvällen i Barca. Fler dyker definitivt upp de närmsta veckorna, väntar på bilder från Jonna och Elin, sen har jag en del själv också. Har köpt lite fina grejer jag vill visa er dessutom.



Kommer jobba sjukt mycket i sommar. Eller, väldigt intensivt. Femdagarsveckor, tolvtimmarsdagar. Kommer se till att jag har små saker att se fram emot efter varje arbetsdag eller vecka, då blir det alltid enklare. Imorrn jobbar jag till 19, sen ska vi äta middag på thaibåten med Jenna och massa andra nissar.

Nu är jag mest upptagen med att sola och ta det lugnt. Ska redigera bilder och se på So You Think You Can Dance hela dan. Förövrigt, Barcelona-resans enskilda favoritlåt var "I Love The Way You Lie" med Rihanna och Eminem. Finns inte på Spotify, så vi fick repeata Youtube konstant. Sen sjöngs det i alla möjliga stämmor från alla olika rum, haha. Otroligt bra låt, den första bra Eminem gjort sen "Mosh".

Farid jobbar. Hunden lever livet, han får bada och rulla runt i gräs varje dag. Jag läser en väldigt bra bok, Emergency av Neil Strauss. Den rekommenderar jag till alla som någonsin tvivlat på samhället, politiker eller sitt egna lands möjlighet att skydda sina invånare. Tunga ämnen skriven med lätt penna. Tack babe för introduktionen.

Förövrigt. Kom till Centralen med Jenna. Och där sitter han. Min kille. Han har suttit där i x antal timmar, lekt med hunden och made friends med en Uppdrag Granskning-reporter som satt bredvid. Han hade med sig en lång, vacker röd ros, betalade min bussremsa och drog min väska hela vägen hem. Det finns ingen bättre än du, och ingen tjej borde nöja sig med något mindre än vad en sån som du ger på daglig basis. Jag är otroligt lyckligt lottad över att jag har dig och jag älskar dig så mycket. Hope I say it enough.

Puss.

Feedback
Postat av: viktor

Hola. Om du är kvar på Söder framåt senare kväll så kommer jag gärna och säger hej.

2010-06-18 @ 11:11:10
Postat av: Cim

Eh, ja det var jag. Fram tills elva. Jag ska skaffa en mobil. Vänta lite bara.

2010-06-19 @ 10:55:25

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0