to the sun

Hej alla.

Extremt sega dagar har det blivit sen jag kom hem. Vi solar och äter. Jag stötte på Fanny idag av en slump, så jäkla kul att se henne. Nu ska jag strax gå och lägga mig, har utbildning imorrn med jobbet i stan. Sen är det bara hem och packa, för tidigt tisdag morgon går flyget till Barcelona. Jenna påminde mig precis om att vi bara har med oss handbagage, vilket betyder inga vätskor. Haha, för helvete, det tänkte ju inte jag på. Ingen rengöring, ingen linsvätska. Ska lösa det på nåt sätt. Solskyddsfaktor kan jag väl köpa där nere.

Jag hatar verkligen Ryanair. Innerligt. Varje gång jag flyger med dom så svär jag på att aldrig göra det igen. Lik förbannat gör man det ändå, det är ju tveklöst billigast. Hursomhelst, får se hur det blir med uppdateringen i Barcelona. Farid kanske får sponsra ett par inlägg.

Sommaren behandlar oss i alla fall bra än så länge. Kameran ljuger aldrig. Förövrigt! Jag har gått upp fyra kilo. Det tyckte jag var ganska kul. Alla andra går ner till sommaren. Jag går upp. Som tur är har det satt sig på brösten och röven. Nu är alla bh:ar för små. Grattis mig.

Puss.









Feedback
Postat av: emil

Den där bollen hade jag i munnen häromdan slog det mig nu. Varför tyckte jag att det var en bra idé att ta en boll dränkt i hunddregel som även legat på marken, och stoppa den i munnen?



Hoppas ni får roligt i BCN iaf!!

2010-06-07 @ 02:48:57
URL: http://emil.blogg.se/
Postat av: Jonna

Det ska vara regn hela veckan säger Elin. Tror vi på det? Nej. Ta med sol och handbagage.



puss.

2010-06-07 @ 10:48:39
URL: http://jonnajonna.tumblr.com

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0