it's what you make of it

Hej fisar.

Vilket väder det är i Stockholm. Så skönt att få färg INNAN Barcelona, så man slipper se ut som ett jävla spöke när man kommer ner. Vi har legat ute och solat hela förmiddagen, ätit äggmackor och läst böcker.

Har inte alls nån lust att gå ut på krogen än, vet inte varför. Men det blir kanske Soap imorrn, vi får se hur alla känner.

Köpte ju fler grejer på Monki, bland annat den här som jag sen lämnade tillbaka:



När jag provade den tänkte jag bara "äntligen". Har letat efter militärgrönt väldigt länge. Men till slut föll den på materialet. 100 % polyester ser bara billigt ut, oavsett om det står Monki på kvittot. Bytte den istället till en billigare svart, transparent historia med jättefin rygg, den får ni se så snart som möjligt.

Vi ska strax ut på långpromenad, köpa majskolvar och sätta oss i solen igen. Värmdö känns behagligt. Jag saknar Jenna, men får träffa henne snart. I övrigt mår jag bra. Jag landar.

Puss.


Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0